Sunday, July 30, 2017

JAK TO CHODÍ NA MISTROVSTVÍ SVĚTA V BEACH VOLEJBALE

Po dovolené v Chorvatsku jsem se doma otočil na podpatku a už to svištěl zpět do Vídně na jeden z mých nejoblíbenějších sportů na focení. Baterky nabitý, skla čistý, vytisknutá akreditace a pas sebou. No, jelikož to bylo tak narychlo, zapomněl jsem na cestovní pojištění eh. Ale free wifi v Mikulově na Shellce mě zachránila a já to vyťukal během pár minut na mém Partners portálu. A náš Fordík na této zastávce nahlásil 150k km. Tak hurá do té druhé 150tky 😉

MS světa je letos ve Vídni na Donauinslu, tak jsem si to dal do navigace a …. dojel jsem úplně jinam 😀 resp asi o 2km vedle. Vjel jsem do turistické pěší zóny pro kolaře a běžce, kam byl vjezd zakázán, ale značka nebyla za keřem vidět. Vypadalo to ale divně, tak jsem to radši otočil a přes appku MS Světa zadal správnou adresu, holt takový vídeňák nejsem jak jsem myslel haha. Ale i tato adresa mě dovedla úplně jinam, resp na parkoviště k metru. Nezbylo než experimentovat, uviděl jsem na mapě malou odbočku přímo z mostu. btw. data už mě vypršela v Chorvatsku, takže nějaké vyhledávání na netu nehrozilo. Je docela hrozný jak jsme dnes závislí na tom, co nám ukazuje mobil.

U odbočky už stál pán ze security, který uměl jen německy, tak jsem mu mával před obličejem vytisknutou akreditací a lámanou němčinou mu říkám, že já tam určitě musím. Po chvilce mě pustil a já dojel k druhému securiťákovi za zatáčkou. Proběhl stejný proces s máváním papíru, a po chvilce jsem zaparkoval.

Nevím jestli je to tím, že je teprv začátek mistrovství, ale lidi mě přišli dost neinformovaní. Následovalo klasické kolečko. Šel jsem k bráně, kde bylo napsáno Accreditation&VIP, tam mě poslali do budky pro akreditaci. Z budky tedy zpět k bráně. Za vchodem se ptám jednoho organizátora na Media Center. Koukl do mapy a nevěděl, šel jsem dál. Našel jsem šipku Media Cafe, no tam se dávalo jen kafe. Tak jsem obešel celý stadion, nikdo nevěděl, až někdo vytáhl speciálně pokreslenou mapu a řekl mě, že musím ven z areálu a jít na loď na Dunaji 😀

Press office na lodi, dobrej luxus 😉 Vešel jsem do lodi a uviděl nápis Photo. To bývá většinou pro nás. Vejdu, místnůstka tak pro 10 lidí, a všude plno harampádí jako DJI Roniny, Drony apod. Zeptám se borca jestli je to tady, ten netuší. Tak jdu ven, dál po lodi, a až na konci je Media Center, paráda. Trochu zpoceněj po takové procházce, ale naštěstí rakušáci se starají, takže je tu supr chlazený box plný nápojů, a salátů.

Vydal jsem se tedy na první, respektive už druhou obhlídku hlavního stadionu a vyfocení zápasu Němek proti Američankám. Dojdu k organizátorovi u brány a říkám: “Kde máme vstup pro foto pozice?”. Borec na mě kouká, a pošle mě na jednu tribunu. Prý: “Tady můžete udělat pár fotek, ale nebuďte tu dlouho”. Díky podobným zkušenostem z historie, mě okamžitě došlo, že borec asi netuší a v takových to případech se nesmíte nechat odbýt. Povídám mu, že my fotíme obvykle z písku ze hřiště, že jsem tisk, a že toto asi nebude to pravé. Borec se prý jde zeptat, ať tam zůstanu. Je tak 36 stupňů, na slunku snad 50 a já stojím a nic. Tak jdu dolů a borec u brány prý, jo tak tudy 😀

Holt klasika 😉 Na hlavním stadionu je to ale ohromná palba, naprosto skvělá atmosféra, vodní děla nachystaný a když pustí hudbu a celý stadion skanduje, nabíhá husí kůže. Skvělá atmosféra. Pokud máte rádi beach volejbal a chcete přijet mrknout, vstup je zdarma a je tu plno atrakcí.

Den nakonec vyšel skvěle i českým volejbalistkám a oba páry dnes vyhrály! Je čas jít se vyspat na zítra 🙂

 

Isabel SCHNEIDER, Victoria BIENECK (GER) versus Emily DAY, Nicole BRANAGH (USA)

Barbora HERMANNOVA, Marketa SLUKOVA (CZE) versus Karen COPE CHARLES, Nathalia ALFARO (CRC)

Kristyna KOLOCOVA, Michala KVAPILOVA (CZE) versus Varapatsorn RADARONG, Tanarattha UDOMCHAVEE (THA)

 

Vienna, Austria – July 29, 2017. Match between Kristyna KOLOCOVA, Michala KVAPILOVA (CZE) and Varapatsorn RADARONG, Tanarattha UDOMCHAVEE (THA) at the FIVB Beach Volleyball World Championships in Vienna.

Vienna, Austria – July 29, 2017. Match between Barbora HERMANNOVA, Marketa SLUKOVA (CZE) and Karen COPE CHARLES, Nathalia ALFARO (CRC) at the FIVB Beach Volleyball World Championships in Vienna.

No comments:

Post a Comment